Literatuur: algemeen

Terug naar: Literatuur: algemeen

Ish Ait Hamou, een jonge Belgische schrijver

Plaats een reactie (registreren)
Hallo, ik ben Tiffannie en ik had als opdracht een Nederlandse roman lezen. Ik heb voor
de schrijver Ish Ait Hamou gekozen, omdat hij ten eerste in Vilvoorde woont en ten tweede hij is
niet mis. Ik vind zijn manier van schrijven echt heel mooi. Persoonlijk vind ik dat, jonge schrijvers
veel meer aandacht zouden moeten krijgen. Het boek Hard hart is echt een aanrader! Ik ben zelfs
van plan om zijn ander boek te gaan lezen. Vinden jullie Ish ook een goede schrijver?
Leuke opdracht heb je! jammer dat we dat niet in Nederland hebben. Ik heb nooit van deze schrijver gehoord. Ik ga heel snel één van zijn boeken in 't bib opzoeken.
Veel succes met je opdracht meid!
Dag, Tiffannie, ik heb dit boek ook gekozen om te lezen voor school. Persoonlijk vond ik het moeilijk om in het begin van het boek in de verhaallijn te komen, want er gebeurde nog niet veel en het was soms best voorspelbaar. Maar tegen het einde van het boek begon het enorm spannend te worden en was er een geweldige plot twist, daardoor wist ik het boek, vooral het einde dan, in een korte tijd uit te lezen. Uiteindelijk is dit een zeer goed boek en zeker een aanrader. Ik lees niet zo vaak, maar boeken als deze geven mij terug zin om eraan te beginnen!
Dag Tiffannie, ik ben een grote fan van Ish zijn boeken. Ik heb zowel Hard Hart, Cécile en Als je iemand verliest die je niet verliezen kan gelezen. Alle drie de boeken zijn een echte aanrader. Maar als ik je een boek van hem zou moeten aanraden, dan zou ik je toch Als je iemand verliest die je niet verliezen kan aanraden. Dit boek heeft me heel hard geëmotioneerd en is niet zo een dik boek. Het boek bestaat uit 109 pagina's en vertelt je zo een sterk verhaal op zo weinig bladzijden. Een echte aanrader zou ik zo zeggen.
Dag Tiffanie, Ish zijn boeken zijn echt de moeite waard. Ik heb het boek Hard hart gelezen voor een opdracht van school Persoonlijk vond ik dat het boek heel goed in elkaar zat. Het hoofdpersonage beleefde zeer veel en je kon je dan ook goed inleven in het verhaal. Tegen het einde vond ik het zeker spannend wat er uiteindelijk ging gebeuren. Het is een boek dat zeer vlot leest en ik had het is een zeer korte tijd uit, ook al lees ik niet zo graag boeken, gewoon al omdat ik er niet veel tijd voor heb. Dit boek zou ik dan ook aan iedereen aanraden.
Reageer op deze discussie Om een reactie te plaatsen, dien je je eerst te registeren.
Nieuwe discussie starten in: Literatuur: algemeen (registreren)
Forumoverzicht: