Romans

Terug naar: Romans

Rivieren - Martin Michael Driessen

Plaats een reactie (registreren)
Winnaar van de ECI literatuurprijs 2016 (topic)

Al een paar weken geleden gelezen.
Het boekje bestaat uit 3 (korte) verhalen.

De 3 verhalen hebben alle drie een rivier in de hoofdrol.
Deze rivieren hebben (levens) bepalende invloed op de levens van de hoofdpersonen.

Mooie verhalen.

Ik vond het heerlijk lezen.
Van de stijl en woordkeuze, maar ook de verhalen zelf kon ik bijzonder genieten.

Zeker een aanrader.
Beste Martijn,
Ik ben het er zeker mee eens dat het mooie verhalen zijn. Ik had echt zin om dit boek te lezen en de eerste novelle sloot ik af met een grijns op mijn gezicht. Wat een heerlijk verhaal was dit! Misschien waren door deze eerste novelle mijn verwachtingen te hoog. De tweede vond ik namelijk een beetje tegenvallen. De derde vond ik weer beter, al vond ik hem ook wel erg clichématig. Toch ben ik blij dat ik dit boekje gelezen heb.
Het is zeker een aanrader voor die persoon die graag in en weekend of een vakantie wat "soepel" te lezen verhalen wil lezen die je eigenlijk alle drie in één ruk uit kunt lezen. Tevens vond ik dat er toch mooie "lessen" in naar voren kwamen die nog lang door mijn hoofd bleven dwalen.
Het is zeker een aanrader voor die persoon die graag in en weekend of een vakantie wat "soepel" te lezen verhalen wil lezen die je eigenlijk alle drie in één ruk uit kunt lezen.

Helemaal mee eens. Het is niet erg "zware" kost.
Reageer op deze discussie Om een reactie te plaatsen, dien je je eerst te registeren.
Nieuwe discussie starten in: Romans (registreren)
Forumoverzicht: