Schrijven: algemeen

Terug naar: Schrijven: algemeen

Schrijverspunt

Plaats een reactie (registreren)
https://www.schrijverspunt.nl/schrijver ... ingspagina

en

https://www.schrijverspunt.nl/welkom-bi ... ijverspunt

Is iemand vertrouwd hiermee? Ik zocht eigenlijk naar discussies tussen auteurs onderling maar stuitte hierop. Schrijverspunt lijkt dus een eigen uitgeverij te hebben waarbij ze garanderen elk manuscript dat hen wordt toegestuurd te lezen en de auteursrechten NIET op te eisen ; daarnaast zijn ze ook een clusteruitgeverij (wat dat ook precies moge betekenen)

De "schrijversplek" lijkt dan weer op een soort Facebook-meets-blogging plek voor enkel leden van de site (lidmaatschap is gratis). Ik heb even doorheen de pagina's gescrolled maar ben er nog steeds niet uit wat nu precies de bedoeling is: diverse auteurs die met elkaar tips uitwisselen over promotie, uitgeven, schrijfproces etc ... of gewoon stukjes tekst die de leden aan elkaar voorleggen??

Is er iemand vertrouwd met Schrijverspunt?
Dag Ani.

Schrijverspunt is een platform met informatie voor schrijvers, zowel voor beginnende auteurs als andere uitgevers. Daarnaast geven zij ook boeken uit.

Ze hanteren twee mogelijkheden:
Zij geven je boek uit. Dan zijn er geen kosten en ontvang je een royalty over elk verkocht boek.
Het auteursrecht blijft bij jou, het uitgeefrecht komt zolang het contract loopt bij Schrijverspunt te liggen.

De clusteruitgeverij is bedoeld voor mensen die hun boek in eigen beheer uitgeven.
Je bent dan zelf de uitgever en je kunt alles zelf bepalen (opmaak, prijs etc...)
Hier zijn maandelijkse kosten aan verbonden.

Schrijverspunt kan je helpen met promotie, opmaak, tekstredactie, al je vragen rondom het uitgeefproces...

De Schrijversplek is een soort forum voor leden, waar je contact kunt leggen met andere auteurs met vragen voor hulp, tips, etc...

Ik kan Schrijverspunt ten zeerste aanraden.
Het is een betrouwbaar bedrijf dat wordt gerund door auteurs.
Ze hanteren een persoonlijke aanpak en leveren mooie boeken af.
Reageer op deze discussie Om een reactie te plaatsen, dien je je eerst te registeren.
Nieuwe discussie starten in: Schrijven: algemeen (registreren)
Forumoverzicht: