Televisie

Terug naar: Televisie

welke series raden jullie aan?

Plaats een reactie (registreren)
Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar leuke series, heeft er iemand suggesties? Ik heb er al meerdere uitgekeken zoals Revenge, Gossip Girl,... en ik kijk momenteel naar The Vampire Diaries, The Originals en Pretty Little Liars. Mijn favoriete genre is drama maar humor en fantasie zijn ook mijn ding. Ik was wel niet helemaal onder de indruk van Orange Is The New Black, de afleveringen zijn te lang en ik vond de humor niet zo goed. Zijn er andere mensen die dat ook vinden, want in mijn omgeving is iedereen fan van OITNB?
Alvast bedankt!
Prison Break vind ik één van de beste series die ik tot nu toe heb gezien, er is veel actie -wat niet echt mijn ding is- maar toch heb ik helemaal geen spijt dat ik die heb uitgekeken. Ik denk dat het ook niet jouw genre is maar ik raad je aan om eens naar de eerste twee afleveringen te kijken, je zult merken dat je steeds verder gaat willen kijken.
Deadwood van HBO. Pure Shakespeare. Naar mijn mening van het beste ooit gemaakt voor televisie. Maar niet voor iedereen weg gelegd blijkbaar. Ik heb het al dikwijls aanbevolen of mijn dvd's meegegeven maar maar weinigen weten het te appreciëren. Het betreft een rauw historisch drama over de stichting van een goudzoekersdorp in Amerika.
http://www.imdb.com/title/tt0348914/
Reageer op deze discussie Om een reactie te plaatsen, dien je je eerst te registeren.
Nieuwe discussie starten in: Televisie (registreren)
Forumoverzicht: