Off-topic

Terug naar: Off-topic

Op zoek naar een boek!

Plaats een reactie (registreren)
Goedemiddag allemaal!

Om te beginnen ben ik een jongen (20) die intussen tijdelijk in Frankrijk woont en mogelijk daar blijft na de zomer, de reden dat ik Nederland uit ben is dat ik meer wil ontdekken en talen wil leren.

Aangezien ik absoluut geen grote lezer ben heb ik jullie nodig om het boek te vinden wat ik zoek!

Ik ben op zoek naar wat ik verder wil in het leven aangezien ik behoorlijk verveeld raak, ik ben er nog niet klaar voor 'huisje boompje beestje' om het zo maar te zeggen. In feite ben ik op zoek naar een boek wat veel antwoorden op levensvragen bevat maar intussen ook makkelijk weg te lezen is. ik heb 'Zen En De Kunst Van Het Motoronderhoud' gelezen, wat een zeker interessant boek is maar iets te filosofisch voor mij.

Ik weet dat het misschien een beetje onduidelijk is, maar als je ideeen hebt(ook als je niet zeker weet of het een goed boek voor me is), gooi het er in!

Alvast heel erg bedankt!
Lees Houellebecq (in het Frans). Dat zal je wel zin en richting geven in het leven.
Moehaha.

Extension du domaine de la lutte
Les Particules élémentaires
Lanzarote
Plateforme
La possibilité d'une île
La carte et le territoire
Soumission
Wat mij betreft:

De broers Karamazov van Fjodor Dostojevski. Het is erg dik, maar leest best goed weg.

Dit boek zal je je leven lang bijblijven!

Lees het. Alle grote levensvragen komen aan bod.
Misschien is 'De Steppewolf' van Hermann Hesse wel iets voor jou.
Reageer op deze discussie Om een reactie te plaatsen, dien je je eerst te registeren.
Nieuwe discussie starten in: Off-topic (registreren)
Forumoverzicht: